Benarkah Program Jom Detox Jutawan sangat hebat hingga kecur liur lihat testimoninya.






Assamualaikum, salam sejahtera dan selamat bergembira. Ya, saya cadangkan kalian happy happy saja dengan hidup kita, walau jerebu tebal melanda kat luar sana, chill! Bak kata Master Zura Betty. Jangan stress hokay.


Tajuk diatas bikin meleleh sebab nak cerita ni, dengan program yang tak sampai setahun jagung, team Jutawan dah lahirkan ramai Coach berwibawa. Salah seorang nya sayalah! Saya hilang 12kg dengan program ni saja. So, testimoni pertama adalah diri sendiri. Yang sebuk nak mencari cara tanak gemuk dan habit makan yang teruk. Sayalah tu. Posting semalam kalian dah tahu saya suka makan apa. Itu baru sikit. Takkan nak cerita saya suka makan nasi tambah 2, 3 kali kan. Malu ai. Tapi tulah hakikatnya. Itu habit lama dan tak tahu nak perbaiki hingga saya secara sengaja nak join detox dengan Team Master Zura Betty.


Testimoni 1: Tuan punya blog, Zaila Norman. 36 tahun.

Ini saya sebelum Detox ya. Yang tudung pink terang. Dan sayang yang baru pada tahun 2019, dah pandai cekak pinggang masa bergambar. From 85kg to 70kg. Detox sebanyak 3 kali amat amat menukar diri saya. Kalau nak tahu, size baju sekarang adalah L dari 3XL. Cuba tengok muka saya tu, kecut banyak kan, takde jerawat dan kulit bersih. Syukur alhamdulillah, banyak yang saya belajar akibat jaga makan sahaja. 80% dari pemakanan dan lagi 20% adalah aktiviti kita.




Testimoni 2: Puan Raihanah. 40an. 


Lihat sahaja berapa kilo yang hilang

Kata Puan Raihanah, dia tak nak ambil masa terlalu lama nak buang lebihan berat badan dia. tengoklah sekarang comel comel sihat saja dia. tak macam dulu agak gebu. Tahniah untuk beliau sebab ambil pilihan tepat dan ajak ramai orang untuk sama sama sihat dengan beliau. 

Testimoni 3: Puan Ruby, 40an

Puan Ruby ni dari XXL ke size S setelah 3 kali detox. Petua beliau, ikut saja aturan, jangan tambah garam walapun garam bukit masa detox. saya hampir hampir tak kenal masa jumpa beliau lepas detox, agak terkejut kami tengok dia. bila dia bukak cerita sekarang dah pakai size S, lagilah melopong kami ni. hey hey kecur liur kan?



Testimoni 4 : Puan Marhamah, 30an 

Dalam program detox ni, kita bukan jumpa yang badan makin kurus saja, tapi kulit makin cantik. Bukan saya je kulit makin elok dan licin, tapi ramai. Ni salah satunya. Puan Marhamah ni takde masalah berat badan tapi kulit nya makin cantik dan berseri. Tak caya tengoklah.

Detox ni adalah pembersihan, maka tak hairan lah kami dapat kesan macam macam, bila ogan detox benar benar berfungsi dngan baik maka kecantikan dalaman tu terpancar dengan indah. 

Testimoni 5: Puan Azmaya. 40 tahun.

Puan Amy ni saya tak sempat kenal pun masa dia belum capai berat badan ideal. Cuma saya ada dengar orang kata dia kaki besar, peha besar  kat dalam group kami tu. Walau dikata gitu, ia Cuma gurauan dan Puan Azmaya atau Puan Amy ni tak pernah kecil hati. Dia tetap cool dan buat detox betul betul. Yang saya tahu, setelah detox beberapa kali ni, kulit nya makin cantik dan terserlah wajah nya dengan usia lebih muda padahal beliau wanita umur 40 dan anak 4. Apa yang kita nak disini, walau pun umur meningkat, tapi badan kita kuat dan sel sel dalam badan kita juga muda untuk bantu kita hidup cergas. Puan Amy merupakan wanita serba boleh dalam kelasnya tersendiri dan kami amat bangga lihat dia bantu ramai wanita lain untuk bangkit dan maju macam beliau




Jadi, masih ada yang tak percaya dengan kewibawaan program kami? 

Jom kita bincang lagi jika nak lagi 799 testimoni detox Shaklee  dari saya. Sekian saja perkongsian saya malam ni. 
Terim kasih sebab sudi baca blog saya. 

Comments

Popular Posts