Kenapa anda perlu detox jika nak kurus?




Assalamualaikum wahai sahabat ku yang kurus semua... hahaha belum kurus?

Tak mengapa. Saya pun tak kurus mana tapi tak gemuk mana.

Sekurangnya tak gemuk sangat tahun 2020 sebab 2018 sudah mula serius buang kilos saya.
2017 suka suka buat pantang gula sekali eh!!! Hilang 10kg.
2018 pula tak kira suka tak suka kena buat juga.
Alhamdulillah size baru saya sekarang confirmed  size L. M kalau kat rumah saja. Eheh best gila.



"Buang banyak lemak dan lebihan berat badan lepas join Detox Shaklee.

Boleh pakai baju lama lepas join Detox Shaklee. Dulu tak muat.

Tak sangka bacaan gula turun dari 14 ke 5.6 lepas buat detox

Tak sangka dah boleh pakai size S sedangkan dulu XXL sejak kanak kanak.

Tak sangka period keluar lepas 4 tahun tak datang period dan terus orang inagatkan dah beranak padahal belum berkahwin.

Mengandung lepas join detox."

Belum apa apa saya dah bagi kesan detox. Sebab teruja sangat baru lepas habis kelas Coach The Coaches semalam. Kelas ni dah kali ke 4 diadakan dan upgrade lagi ilmu detox saya sebagai Coach Detox Jutawan. 

Kenapa anda perlu detox jika nak kurus? 

Banyak sebab kita kena detox sebenarnya. Boleh lihat gambarajah ni kalau nak tahu tahap mana kita punya toksin melanda tubuh. Tapi harini saya nak cerita pasal nak kurus dulu.


Gemuk/terlebih berat/geleber/gendut?
Ni semua lebih kurang saja. Saya focus untuk yang serius nak kurus saja, saya nak bagitahu kenapa kena join detox sebab nak kurus.

11)      Kebanyakkan program DETOX hanya tertumpu pada detoksifikasi organ tertentu seperti usus sahaja - ia tidak menyeluruh. Program kita tekan kan fungsi detox pada semua organ detox
22)      Kami sediakan coaching 17 hari di group whatsapp merangkumi Predetox week, Detox Week dan Post Detox Week. Satu satunya Group yang ada Predetox & Post Detox Week.  Sudah tentu dari Coach berpengalaman dan pernah buat detox banyak kali, dan juga certified!
33)      Kami beri meal plan yang di sediakan oleh Pakar Nutrisi dan dipersetujui oleh Doktor. Insya Allah anda tak akan kelaparan. Hanya makan real food sahaja. Takde yang terproses.
44)      Program kami TERBUKTI BERKESAN bagi peserta sebelum ni yang betul betul ikuti panduan yang kami beri. Tak ada lagi peserta komplen buat betul betul tapi tak turun 500g. Takde lagi. 

Diet VS Detox  itu BERBEZA

Cleansing (Detox) lebih baik dari dieting.

Kalau sekadar diet sahaja, berat akan rebound. Kalau detox, dan sambung diet, berat takkan rebound. Ia akan maintain. 

Kami semua dah cuba buat dan, betul betul tak naik  terutamanya masa Raya.



Berapa cepat kita boleh kurus?


Nama penuh :*Nor Shazwani bt. Md. Safar

Before detox : 65.5
After predetox : 65.2
Detox Day 1 :  64.7
Detox Day 2 :  63.8
Detox Day 3 :   62.8
Detox Day 4 : 
Detox Day 5 :  
Detox Day 6 :  
Detox Day 7 : 
Post detox day 8 :

Di atas adalah  result cik puan peserta baru 3 hari untuk batch 16. 

Pengalaman saya sebeum ni yang pernah join program kurus lain, tak ada yang secepat ni dan tak seseksa mana pun program ni. Enjoy saja. Rekod saya sebagai peserta, saya telah turun 12kg sejak saya berdetox dan maintain dari 83kg ke 70kg. 

Kenapa anda perlu detox jika nak kurus? 

Sila tengok saya je. Kita fokus buang toksin dari setiap anggota detox dan tak perlu kerja kuat sangat dan tunggu lama sampai berbulan bulan. 

Kurang dari setahun anda akan dapat berat idaman. Hubungi saya SINI untuk daftar jadi kurus. 

17 hari saja dan tanpa peru modal beribu ribu nak kurus. 

Sekian, selamat kurus di tahun ini juga sebelum menjelang, 2020. 

Assalamualaikum. 














Comments

Popular Posts