Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan

Set Detox Shaklee  - Platinum Set. 

Berderet peserta tanya tentang Program Detox Jutawan. Dasyat. 


Assalamualaikum, salam sejahtera.  

Teruja. 

Saya dah mula ghairah, bila letak laptop atas riba, bukan, atas bantal atas riba, macam macam idea sudah beratur mahu dilontar atas atas kertas maya ni.

Selesai sembang order rakan office nama Aida, nak beli herblax dan tambah vitamin, nak DTX Complex. Alhamdulillah esok nak ke HQ ada program Coach the Coaches 4.0. Ya, ini kali ke 4 para coach Detox Shaklee akan bertemu satu gelanggang dan tambah ilmu dengan Pakar Nutrisi Shaklee dan kongsi pengalaman serta korek ilmu dengan Coach yang lain. 

Bagaimana saya boleh jadi Coach pulak ni? Semuanya sebab langkah nak jaga badan bersama Program Detox Shaklee dibawah Jutawan. Yang mula mula buat detox ni team Master Zura Betty. Bertuah sungguh rasa hati bila masuk team ni, buat detox sama sama suka suka lepas tu jadi Coach untuk bimbing rakan lain. Hingga kini, team kami dan bantu hamper 1000 orang peserta dan tak tau nak gambar banyak mana lemak kami kami semua ni dah dibuang. Besar KLIA kot. 


Coach terlatih dan berwibawa. 

Setuju nak bantu peserta, kami akan komited bantu dari segi nasihat dan bimbingan terutamanya bab bab air yang cukup, vitamin yang sepatunya. Ukuran berat badan dan hal hal apa nak makan waktu pagi, tengah hari dan malam. Belum pernah ada Coakch buat lerja sambil lewa sampai kena marah dengan Master atau peserta seba lkami ni sayang sangat dengan peserta detox setipa batch. Hingga hari ini, kami dah jalankan 15 batch sama sama dengan 3 team lain.









Money back Guarantee 

Saya tak tahu program lain, tapi yang ini, jaminan wang dikembalikan kalau tak berjaya. Tapi tertakluk atas syarat syarat dan terma la. Kita akan post mortem kalau detox pada seseorang tu tak berjaya. Ha, itu kerja kami yang amat komited ni.


Kalau nak join program ni, mudah saja. 
Hanya perlu kan komited sebagai peserta dan sebelum tu perlu ada set Platinum berharga RM899 atau set Gold dengan harga RM499. 

Tiada had umur, asalkan dewasa boleh sertai program ini sebab -> kami faham ramai yang tak sempat senam 3 kali seminggu pun. Jadi inilah peluang anda nak buang toksin bersalut di tubuh kita ni.  Apa kita makan setiap hari bakal pengaruhi kesihatan dan minda kita. Kalau salah pilih makanan masih boleh betulkan dengan belajar ambil makanan betul untuk buang apa yang tak betul. Sebab ia bakal ganggu sistem tubuh kita.

Saya sentiasa sudi melayan dan jawab soalan tuan puan berkenaan Shaklee ni. Saya pun dah hilang 15kg kan. Takkan nak temberang. Hehe. dan saya juga bakal ajar tuan puan bagaimana nak kekalkan berat tu walau 10 openhouse kena pergi dalam 1 hari tau. 

Bagaimana nak hubungi saya untuk sembang sembang ke program ini?
Saya boleh dihubungi jam 7 pagi hingga 10 malam di SINI  

Atau nak save nombor telefon saya mudah je. 0132704334. 

Kalau nak lihat lebih banyak testimoni, boleh ke FB Facebook Zaila Norman klilk link sebelah ni dan enjoylah tengok Cerita Detox saya. 

Sekian, jangan lupa ambil tahu hal tubuh kita. 

Jangan pernah rasa takut atau lambat.
Jangan pernah rasa bazir atau khuatir.
Jangan rasa ego sambil makan mekdi dan kata takda apa apa akan terjadi. Padahal hari hari makan fastfood. Bahaya tu. 
Jangan segan nak mula, lama lama hilang 20kg pula. 

Akhir kata, terima kasih sudi baca blog saya. 


Comments

Popular Posts