Kenapa Orang Muda kena Mulakan bisnes dari awal


Biar jiwa terisi dengan aktiviti berfaedah. Hendak pula ketika usia muda. Sementelah berbiaga ketika muda, pasti banyak pengalaman mengajar jiwa. Jika awal awal remaja dah berminat untuk berniaga, seharusnya Shakee jadi pilihan.

Modal rendah

Shaklee tak perlukan kita simpan stok, nah orang muda, mudahkan diri hanya dengan Rm65 dah boleh teruskan bina empayar dan mulakan dengan santai hanya dengan guna hand phone buat sharing dan khabarkan tentang apa kita jual. Itulah kelebihan bisnes Shaklee nak nak yang mula dari awal. Masa muda ni kebanyak kita tak de masalah nak kemana mana. Belum ada komitmen tinggi dan kita very happy and free.

Untung runcit tinggi dan banyak produk

Banyak pilihan produk yang kita boleh pelbagaikan jualan dan bukan hanya satu botol sahaja.
Wah, keperluan nak cantik terutamanya, sangat mengujakan. Juallah kepada sesiapa, [asti ramai akan jadi ahli dibawah rangkaian kita. Untung nya kepada kita juga. Kita berpeluang jumpa leboh ramai orang untuk dibantu.

Mulakan bisnes dari awal buat kita jumpa ramai dan pelbagai karektar manusia. Pengalaman berharga tak bias dibeli di mana mana. Eh, tentulah wang keuntungan berganda sebab kita rajin dan bisnes makin bertapak lama. Kita tak punya masa palang yang membosankan sebab Shaklee tawarkan banyak, contohnya 3C. Cash, car and Convention. 

Jangan rasa bosan dan pelik untuk berniaga ketika muda sebab kita bakal menjadi penyumbang zakat, cukai dan sedekah sejak usia muda. Berbanggalah!

Comments

Popular Posts